عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1399
بازدید : 166
نویسنده : آران

هنگامی که از مدل های قبلی این هدفون در سال 2015 رونمایی شد، بسیاری از کاربران از عدم تغییر و به روزرسانی در دستگاه ناراضی بودند و معتقد بودند که هزینه ای که خریده اند مفید نیست. اما سرانجام با رونمایی از مدل جدید Freedom ،Jaybird دستگاه جدیدی را با طراحی متفاوت معرفی کرد و موفق شد توجه مشتریان و علاقه مندان را به خود جلب کند.
بعضی از مدل‌های هدفون قبلی Jaybird به همین نام (Freedom) شناخته می‌شدند و ظاهری شبیه به هم داشتند. اما این مدل جدید که در سال 2016 معرفی شده است، طراحی کاملاً متفاوتی دارد. مهمترین و مهمترین تغییر در طراحی این مدل، تغییر وضعیت گوش است. این طرح دارای ضربات گوش نیست و کاربر می تواند به راحتی از کلاه ایمنی استفاده کند. این ویژگی علاوه بر ضد عرق بودن، به کاربر کمک می کند ضمن استفاده از این هدفون، تمریناتی را انجام دهد که نیاز به کلاه ایمنی دارد.



:: موضوعات مرتبط: هدفون و هدست , ,
:: برچسب‌ها: پیشنهاد خرید , هدفون , هدفون Jaybird Freedom , هدفون ورزشی , ,

تازه های فناوری و موبایل های هوشمند را در این وبلاگ جستجو کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصصی فناوری و موبایل های هوشمند و آدرس onkyo-sari-headphone.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com