عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 2 دی 1400
بازدید : 99
نویسنده : آران

هولولنز 2 هدست واقعیت مجازی مایکروسافت است که ارتقای چشمگیری در بخش بکارگیری سرویس‌های ابری، پهنای باند و طراحی نسبت به نسخه پیشین خود داشته است. در ادامه، هولولنز جدید را مورد بررسی دقیق و همه‌جانبه قرار خواهیم دارد. مایکروسافت هولولنز دست پر برگشته است. نسخه جدید مایکروسافت هولولنز که حاصل سه سال ادغام هدست با فناوری واقعیت مجازی است. پس از انتشار تیزر مربوطه، اکنون هولولنز 2 با قیمت 3500 دلار قابل سفارش است که البته در اواخر سال میلادی جاری عرضه می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: هدفون و هدست , ,
تاریخ : پنج شنبه 2 دی 1400
بازدید : 91
نویسنده : آران

این تلویزیون از رفرش ریت 60 هرتز بهره می برد تا بتواند ویدیوهایی صاف و روان را به نمایش بگذارد. فروشگاه بانه 90 با بیش از 9 سال سابقه فروش حضوری و 4 سال فروش اینترنتی در زمینه لوازم خانگی یکی از معتبرترین فروشگاه های شناخته شده در سطح کشور است که با ارائه آموزش های دقیق و کامل نحوه تشخیص محصولات اصلی از تقلبی پشتیبان شما هموطنان گرامی می باشد. از وجود مرورگر وب این تلویزیون نیز نباید غافل شد که امکان وب گردی را برای کاربران خود فراهم کرده است که می‌تواند کارهای مورد نیاز خود در اینترنت را با استفاده از این مرورگر انجام دهند. این تلویزیون همچنین دارای قابلیت جستجوی صوتی می باشد که مخاطب به سادگی و با استفاده از صدا فرامین مورد نظر خود را به تلویزیون منتقل می‌کند.



:: برچسب‌ها: تلویزیون ال جی c1 , تلویزیون ال جی 49sm8000 , قیمت تلویزیون ال جی ۷۵۵۰ , قیمت جدیدترین تلویزیون ال جی 2021 , بهترین مدل تلویزیون ال جی , تلویزیون ال جی 75un7180 , تلویزیون ال جی 50up7550 , تلویزیون اسمارت ال جی , تلویزیون 2021 ال جی , تلویزیون 4K ال جی ,

تازه های فناوری و موبایل های هوشمند را در این وبلاگ جستجو کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصصی فناوری و موبایل های هوشمند و آدرس onkyo-sari-headphone.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com